۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

توهیییییییین

وای که من هنوز چقدر خوش باورم.
حسن رحیم پور ازغدی ، استاد معروف دانشگاه در اظهاراتی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد با اشاره به موضوع ازدیاد جمعیت و زاد و ولد در جامعه گفت: " هم اکنون برخی خانم ها می گویند بچه دار نمی شویم برای اینکه هیکلمون به هم می خوره . ای مرده شور ببره هیکلت رو . مگه هیکلت رو می خوای ببری آخرت ؟ تو این هیکل رو می خوای چه کار؟"
تا به حال چند بار این خبر رو خونده بودم و به خصوص حرفها و نظرات دیگران رو هم دیده بودم . اما برام قابل باور نبود که یک استاد دانشگاه در تربون رسانه رسمی کشور چنین حرفی زده باشه.به خودم می گفتم با اغراق بیان شده و به گوش ما رسیده به خصوص که اعتراضی هم از کارگردان برنامه خونده بودم مبنی بر اینکه این جملا با غرض تحریف شده است، اما الان فرصت کردم تا فیلم اصلی رو از رو آرشیو صدا و سیما بخونم. و نمی دونم فقط می خوام سر به دیوار بکوبم.
می دونید نکته جالبتر چیه؟خندین بلند اکثر زنهای حاظر در آن جلسه که اتفاقا بیش از 95% حاظران رو هم تشکیل می دن.
آخه ما با این مردهایی که حق گفتن هر حرفی رو به خودشون می دن چی کار می تونیم بکنیم؟؟؟.یا با این زنهایی که با حماقت به توهینهایی که بهشون می شه می خندن و اصلا متوجه نمی شن که داره بهشون توهین می شه؟؟؟

۱ نظر:

  1. مرده شور ببرد هیکل همه مان را
    چون ما ماشین تولیدمثل نیستیم!!!!

    تا کور شود هر انکه نتواند دید

    سلام. خوبید؟ خوشحالم از اشنایی با شما

    پاسخحذف