۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

همایش عفاف و حجاب

امروز ساعت 15-18 نزدیک خونه ما در سالن همایشهای شهرداری منطقه 2 قراره عفاف و حجاب مورد تبیین قرار بگیره.جالب این بود که در آگهیش نوشته شده بود :ورود برای کلیه بانوان آزاد می باشد.
حالا من موندم آخه دیگه کسی هم توی ایران هست که درباره حجاب ندونه.مگه اینجا یه کشور مسیحیه که می خوایم اینجوری تبلیغ حجاب کنیم
از طرف دیگه مگه عفاف و حجاب فقط مربوط به زنها است که جلسه رو فقط با حضور بانوان برگزار می کنن.چرا باور نمی کنن اینها که عفاف هیچ ربطی به زن یا مرد بودن نداره.

۲ نظر:

  1. با سلام
    دوست خوبم مصداق ضرب المثل قدیمی
    طرف نان نداره بخوره پیاز می خوره اشتهاش باز بشه
    با احترام اگر اجازه بدهید لینکتان کنم

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز متاسفانه رو وبلاگتون نمی تونم کامنت بگذارم.
    البته قبلا هم نوشته بودم که شعرهایی که گذاشتید فوق العده است و برای من یاداور خاطرات روزهایی که آنها را حفظ بودم.نمی دونم دیدین یا خیر.
    از لینک هم ممنون .

    پاسخحذف