۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

چادر ایرانی جلابیب(به ایرانی بودن اسم توجه کنید)


این ایمیل امروز بهم رسیده و عنوانش "تحولی در حجاب ایرانی"یه:
اين پوشش اسلامي که با توجه به مشاغل مختلف بانوان در 30 طرح توليد شده است، قابليت حجابي متناسب و راحت به فراخور نيازمندي‌هاي بانوان در راستاي شغل آنان را فراهم مي‌کند.جهان: چادر جلابيب اولين اثر ابتکاري ثبت شده طراحي لباس با 14 قابليت و خصوصيت ويژه در ايران توليد شد.
اين پوشش اسلامي که با توجه به مشاغل مختلف بانوان در 30 طرح توليد شده است، قابليت حجابي متناسب و راحت به فراخور نيازمندي‌هاي بانوان در راستاي شغل آنان را فراهم مي‌کند.
این چادر که یک دوره آموزشي 4 ساله براي کيفيت سنجي و تناسب با خواسته‌هاي بانوان طي کرده است و کاملاً توانسته رضايت زنان محجبه را براي داشتن پوششي مناسب را جلب کند.
پوشش کامل بدون استفاده از مقنعه و ساق دست، قابليت استفاده از کيف در زير چادر، قابليت تنظيم اندازه صورت و دست‌ها براي استفاده در هنگام کار و قابلیت روگیری از جمله ويژگي‌هاي اين چادر است.
این چادر که در ظاهر هم بسیار شبیه به چادر معمولی است داراي آستين ساق دست و آستين زمستاني بوده و قابليت استفاده كيف در زير آن را دارد.
من نمی نمی دونم چرا تحول در حجاب ایرانی باید همون چادر مشکی باشه؟نمی شه حجاب ما هم رنگی بشه؟.نمی شه اینقدر گرم و خفه کننده نباشه؟قابلیت روگیری یعنی چی؟

۵ نظر:

  1. عزيزم متاسفانه ما ايراني ها يه عادت بدي داريم كه راجع به هر چيزي اظهار نظر ميكنيم بهتره اولا اگه علاقه داريد يه بار اين چادرو امتحان كنيد ببينيد اصلا گرم و خفه كننده هست؟من كه الان 2 ساله ازش استفاده ميكنم و واقعا راحتم چون خيلي گرمايي ام .از مانتو كه خيلي خنك تره.

    پاسخحذف
  2. واقعا چرا زنان ما به اینجا رسیده اند!!!
    تا چه حد تسلط مردانه !

    از وبتون خیلی خوشم اومد بااجازه لینکتون می کنم

    پاسخحذف
  3. باید بهشون گفت لطفاً به چادرتون چند آیتم دیگه اضافه کنید: تور باشه برای روزهای گرم و شرجی و اون ورش هم دیده نشه، برای شنا و کلا ورزش هم بهش ازش استفاده کرد. موهای آدم رو هم اینقدر نکشه
    آهان یه آیتم دیگه: وقتی آدم میره آرایشگاه موهاشو درست می کنه که بره مهمونی، موهای آدم رو نابود نکنه.
    عزیزم به این وبلاگ مراجعه کن و دو پست پایین صفحشو بخون.
    http://delband87.persianblog.ir/
    موسسه خیلی خوبیه که دست اندرکارانش همهمگی مال موسسه مادران امروز هستند.
    راستی دکتر سلطانی رو می شناسی؟
    دوست داری در کلوپ مادران هم شرکت کنی؟ اگه می خوای به این یکی وبلاگ هم سر بزن. البته باید سی دی هاشو نگاه کنی:
    http://apireyar.persianblog.ir/
    البته بهتره چند پست گذشتشو بخونی. پست هاییش که الان رو هستند اونی نیستند که گفتم اما مال یکی دوماه گذشتشو یه نگاهی بنداز. اگه بازم سوالی داشتی در خدمتتم.

    پاسخحذف
  4. ببخشید عزیزم به مشکی بودن چادر در قرآن اشاره شده
    باتشکر

    پاسخحذف