۱۳۸۹ آبان ۲۴, دوشنبه

زنها و تظاهر

از توانایهای زنها زیاد نوشته ام.اما یکی از مهمترین انها قدرت تظاهر است.
زنها چه نقش دختر حانواده را داشته باشند چه همسر و چه مادر به شکل فوق العاده ای می تواند تظاهر کنند که همه چی عالی است.که چقدر از دبیرستان و دانشگاه خود راضی هستند.که عاشق رشته ای هستند که دیگران خواسته اند تا انتخابش کنند.و هیچ والدینی مانند پدر و مادر او وجود ندارد.
می توانند تطاهر کنند هیچ کس به خوبی دوست پسر انها وجود ندارد.چقدر از بودن با او خوشحالند.
می توانند تظاهر کنند چقدر از انتخاب همسر خود راضی هستند.که چقدر زندگی زناشویی خوبی دارند.هیچ مردی زنش را اینگونه دوست ندارد.زنها حتی در تخت هم آنقدر خوب تظاهر می کنند که همسرشان شک هم نمی کند.
می توانند به خوبی تظاهر کنند که فرزندشان عالی است.که از رفتار او سرمستند . و هیچ فرزندی مانند او وجود ندارد.
زنها گاهی آنقدر به این نقش بازی کردنها ادامه می دهند که عادت می شود.که باورشان می شود عالی است همه چیز.که از یادشان می رود خودشان فقط خودشان بدون خواسته های دیگران،چه می خواهند.از چه راضیند و از چه ناراضی.
پی نوشت: معتقدم آموخته می شوند دخترانمان از کودکی که اینگونه باشند.که باید همیشه راضی باشی.همه چیز باید عالی باشد و تو باید این رضایت را مدام به دیگران یاداوری کنی.مبادا عذاب وجدان بگیرند.

۵ نظر:

  1. ا وا خواهر من که تو هیچ کدوم از این تظاهراتها شرکت نکردم منو چرا گرفتی !

    پاسخحذف
  2. سلام
    خوبی؟
    خیلی از پستهاتو خوندم. فکر می کنم توی بعضی هاش خیلی حق با تو هستش. اما یک کمی هم بدبینی چاشنیشه! نمی دونم شاید هم من از اون زنهایی باشم که بس تظاهر کردم خودم هم باورم شده که همه چیز اگر چه عالی نیست اما بدک هم نیست!

    پاسخحذف
  3. در آستانه ي 25 نوامبر، با مطلبي در باب -محو- خشونت عليه زنان...
    غافلگيرمان كنيد!

    ;)

    پاسخحذف
  4. همه انسان ها با باور ها و به قول شما "تظاهر" زندگی می کنند و به خودشون می قبولونن یه چیز هاییو که ممکنه واقعی باشه یا نه.
    حالا یک سری می آن می گن این یک علمه. بیاین تلقین کنین به خودتون چیز های مثبت و ببینین که اتفاق می افته. من نه قبول دارم نه رد می کنم. اما از دید شما به این توانایی خانم ها نگاه نمی کنم. شاید یک جور تمرکز بالا باشه. مطمئن نیستم همیشه اثرات مطلوبی بگذاره ، اما منحصر به جنسیت نمی دونمش.
    باهات موافق نیستم که یادشون می ره. نه یادشون نمی ره هیچ وقت .

    پاسخحذف
  5. این شبیه گریزه...گریز از هر واقعیتی که تحمیل شده..که چه مرحمه گاهی دور بودن و غرق تظاهر بودن که چه حتی زخمه دیدن و دم نزدن و ادامه دادن...و راست میگه غرق میشن تو تظاهر اما یادشون نمیره...هیچ وقت.

    پاسخحذف